selamat malam lover.

Thursday, June 16, 2011



assalamualaikum.
lame la dah tak taip-taip kat belog ni
rindu nyee..ahhahaha
aku nak cite se je malam ni (penat doh nih)
arini aku + fasilitator melayan adik² SK Bukit Rangin.
seharian beb, sungguh² melayan dorang


dorang ni cukup² hyper active lah
memang kene collect tenaga yg banyak nak layan
pagi² lagi aku dah melari²  kesana kemari
padahal ade moto (tetibe terlupa bawak moto daa...-.-")
hahahaha.
kitorang mmg totally penat lah weyy
tapi mmg fun la kot.
hahahahahahahahahahahaha.

*mimpi ape tah aku baik ng budak²...hahaha. 


then
ini la penutup untuk segala "kegembiraan" kami
hahahahaha.

~tammat~

duduk punya duduk
sedap je telinga aku melayan lagu pop shuvit nih
"ohh! sizuka"
wiwitt
nape tah aku tetiba nak dengar
hahahaha.
layan joommm..adioss.






6 lover:

Peeka Syuhada said...

hoo.. dah ley kawin da neh . <3

Asfz said...

"apsallah abg ni berlari2 ni...ada kecemasan ke??" kata adik2 sk bukit rangin..

haha..gurau2 :D

K said...

peeka: kawen? wahh, ketengah sgt tu isu nye..ahahaha.

asfz: adik2 tu x nmpk pon sy berlari2.. lalalala~

cik beLLanan said...

kaled dan anak2nya. ;p

K said...

beLLa: ahahahaha..anak mung! budak2 skola je tu..:P

Humaira' said...

ecehh.. terserlah ciri2 seorg abg yg sungguh penyayang thdp adik2nye..~nak tuju lagu boleh..? hehehe