Hacked by Me,Liana Norazmi.

Saturday, February 16, 2013


Assalamualaikum.

  Bila password dan email bukan menjadi rahsia lagi.Maka,kesempatan ini daku ambik sebagai rezeki.Rezeki untuk hack blog Mista Braderlove. Aip ! to all the readers diam-diam tau.Jangan mesej-mesej Mr Mista Braderlove dalam diam.Nanti saya jealous. Opssss ! :)


To Mista Braderlove,



Jauh disudut hati,saya ingin bisikkan pada awak..

“ Saya hendak berjiran dengan kamu di syurga kelak. Kamu sudi tak? Saya nak sayang kamu di dunia, dan sampailah akhirat. Kalau ALLAH izinkan saya masuk syurga, maka saya hendak kamu ada di dalamnya bersama-sama saya. Boleh tak? ”

Mungkin awak akan jawab macam ni kan?

“ Saya tak layak. Saya bukan seorang hamba yang baik! ”


Saya akan tepuk bahunya (belum menjadi yang halal,tak boleh..tak boleh.) membebel dari kejauhan'
“ Aip, mari sini. ALLAH masih pinjamkan umur pada kita. Masih belum terlambat untuk kamu dan saya berusaha bersama-sama.”

Mata awak mula la tuh nak masuk habuk ! T____T
“ Saya sayang kamu, S*****ku ! ” Heeee.Public.


Saya akan tersenyum padanya dari kejauhan,

“ Dan saya lebih menyayangi kamu. Akan selalu ada disisi kamu tidak kira susah,duka,suka mahu pun senang. ”


" Psstt...Awak,syukran tau sudi menceriakan hari-hari saya."

With a Lots of Love, Liana Norazmi .

0 lover: