~~saya sedang berangan~~

Thursday, November 4, 2010



~assalamualaikum~
tetiba jari jemari agak bosan menunggu
447 helai documentation project
banyak tu
bagi merealisasikan tugasku sbgai project leader
aku menyengkang mate check document project ni
tah dah bape kali check agaknye
ingt nk double check je
tp aku check kali ketiga
masih lg ade error kt no siri 
tp sume tu dah setel 1 jam lepas [5.50pg]
dan
 skrg ni tgh print 447 helai ketas
cikit sungguh!!
document mbe aku=201 helai [i]
document aku=246 helai [u]
i+u=447

aiyak!!
dah kul 7 pg la..
kul 10 pg ni group aku lak formal review
i hope everything going well today

dikesempatan ini
aku meng "wish" ucapan 
kpda kwn2+warga UMP

~"Selamat Menghadapi Final Exam"~


semoga cemerlang semester ni
dean list dah meleset [sure aku x dpt]
aku harap pointer aku up ckit dri sem lepas [3.04]

~"wish me luck my fren"~



ku susun 10 jari ni
memohon kemaafan kpda semua
"maafkan segala kesalahan aku ye"
insya Allah, Allah akan melipat kali gandakan
org yg memaafkan diri korg

insya Allah, AMIN~